naan-en-nico.reismee.nl

Welkom op onze reisblog!

Hallo allemaal!

Dit is de site om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen van onze reis door Azië. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over onze reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Annika en Nicolien

Reacties

Reacties

pa en moeke skeer!

Hoi meiden!
Jullie zijn nu in New Delhi, het avontuur is begonnen;]
We gaan je ontzettend missen, Plieneke!
Maar gaan hoop ik ook onwijs genieten van jullie verhalen, wees voorzichtig, ik kan het niet genoeg zeggen, hè?
Houden heeeeel veeeel van je, had ik vandaag nog niet gezegd;)
Liefs en groetjes van pap en mam

Anne Sieben

Hey chickies!
De kop is er af! Hebben jullie het naar jullie zin? De taj mahal al van de 'to do list' kunnen schrappen? Kom maar op met een leuk verhaaltje! Fijne reis xxx

Chrisje

Hee reizigers!

Wat heerlijk om op maandagmorgen wakker te worden op kantoor met jullie avonturen! Ga zo door en geniet ervan! KUS

thieme

hoi meiden

zo te lezen hebbben jullie het prima naar jullie zin en ik ben al weer benieuwt naar jullie volgende verhaal.
en nog gefeliciteerd met jullie diploma (beter laat dan nooit)

groete thieme

Peter

Hee Punannika,

Leuke verhalen, jammer dat ik je feestje moest missen. Heel veel plezier. Dit keer komen Marieke en ik je niet opzoeken jammergenoeg.

jan kuijs

He Nicolien en Annika,

Wat leuk om dit allemaal te zien en te lezen en wat spannend!!

Ans gaat dit samen met marije bekijken en zal ook wel een berichtje achter laten



wat ik leuk zou vinden als jullie ook uit kunnen kijken naar iets van bier!! zal wel moeilijk worden in dat land en heineken al wel helemaal, als jullie een affiche of zo wat met bier te maken heeft of wat anders op een foto weten te krijgen waar jullie ook op staan krijgen jullie van mij bij thuiskomst een lekker flesje drank naar keuze

Nog heel veel plezier samen tussen dat miljard indiers
Take good care!!

gr Jan

LIL SIS

Lieve BIG SIS!!
Ik denk aan je :)
HVJ xxxx

Ik mail je!

Wilma Veldt

Hallo meiden,

Nicolien, ik kreeg van je moeder jullie weblog, dus ik reis lekker mee met jullie. Zo heb ik ook rondgereisd door Amerika met kennissen, wel achter de computer natuurlijk, de kans om daar te komen is nogal klein, dus is dit zo leuk om jullie te volgen, wat een avontuur, eerlijk gezegd ben ik blij dat Yvonne en Brigitte niet zo avontuurlijk zijn, Sjors die heeft het wel over een jaar Amerika, en Yvonne hoor ik af en toe over Canada, ze komt vandaag terug uit Berlijn met vriendinnen en dan ben ik al weer blij als dit heelhuids gebeurt, ja een moederhart. Ik zou zeggen een hele mooie reis en ik zal jullie volgen. Die ratten dan denk ik al weer, ook al lopen ze op de boerderij ook rond, maar ik zie dit niet veel, daar is het in overvloed zo te zien. Nou meiden veel plezier en kijk uit hoor. En ook de groeten van Gerard.

Lieve groet, Wilma

(Peddel) piet

Wat leuk om zo'n mooie reis te kunnen maken.
Geniet er maar van hier is het geweldig winterweer, sneeuw ijs en de schaatsen gaan uit het vet.
groeten Piet Hes

Wilma Veldt

Sawadee Pee Mai meiden, ik heb een Thaise schoonzus, dus weet ik dat dit gelukkig Nieuwjaar is, en dit wens ik jullie van harte toe. Wat een mooie reis. Ik zag een foto met een hoofdmassage, die doe ik ook, de Indiase zogezegd, grappig eigenlijk, ben er nooit geweest. Het eten daar valt jullie mee? Ik heb 1 keer van m'n schoonzusje een verrotte vis uit een potje( alleen geroken), wat een stank! Een zus van mij is er ook geweest met haar gezin die vonden Thailand prachtig. Dit zie ik ook, het ziet er mooi uit ook de tempels en de Bhoeda's.
Nog veel plezier en maak er een mooie herinnering van in 2010.

lao jer gun(tot ziens), Wilma

Marleen

Lieve Nicolien. heb je reis (verhalen en foto's)
op de voet gevolgd.
Behalve jullie avonturen, die interessant zijn en ook griezelig spannend, wat een levenservaring binnen
zo'n half jaartje met zo'n onderneming.
alle goeds

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!