naan-en-nico.reismee.nl

Home sweet home....!!

Lieve mensen,

Waar Nico het avontuur nog een maandje heeft verlengd, vlieg ik over een paar uurtjes hopelijk (duimen dat de aswolk niet in mijn vliegzone komt!!) naar huis. En zoals aan het einde van een lange reis vaak het geval is, heb ik een heel dubbel gevoel: aan de ene kant valt hier nog genoeg te verkennen, rond te reizen en avonturen te beleven maar aan de andere kant heb ik ook ontzettend veel zin on naar huis te gaan.

Al filosoferend achter deze computer bedenk ik me dat deze reis, met al zijn verschillende dimensies, echt een fantastische ervaring is geweest! Want wat hebben ongelofelijk veel gezien en gedaan! Van India naar indonesie. We hebben gereist met het vliegtuig, de trein, bus, taxi, riksja, boot, brommer, tuctuc en koeienkar. Van bikkellange reizen tot een luxe binnenlandse vlucht (slechts 1 keer, maar toch!). Van arm naar rijk en alles ertussenin. Van historische forten tot toekomstige futoristische space gebouwen. Van de katholiek kerk, hindoeisme, boeddhisme, animisme tot de islam en van tempels, moskees tot kerken.van aanpassen tot een c ultuur (lees: bedekt gekleed over straat) tot cultuurschending (lees: stiekem bier drinken in heilige steden). Van woestijn, bergen, jungle, vulkanen, watervallen, kratermeren en kilometerlange grotten tot bounty eilanden met tropische stranden. Van wandelen, hiken, mountain biken, tot raften, duiken en snorkelen. Van zwemmen met olifanten, kamelenritten, wilde orang oetans, heilige koeien, snorkelen met schildpadden en mantaroggen tot de enge spinnen, ratten en kakkerlakken op onze kamers. Van indiase en thaise curry's, vietnamese noodlesoep tot de indonesische nasi goreng met bijbehorende kooklessen. En tot slot alle mensen die we hebben ontmoet en mee gereist hebben: van Nederlanders en andere europeanen tot Canadezen, Australiers, Russen en van alles wat daar tussenzit. Van onze medereizigers Anne, pieter en Guus tot aan Roberto Cavali en het ontmoeten van lokale stamhoofden. Wat wil je nog meer?

Maar aan al het goede komt een einde. De reis is afgelopen en ben nu helemaal klaar om aan het 'echte' volwassen leven te beginnen! Samenwonen en op zoek naar een leuke baan...ook een hele uitdaging:) Ik heb er ontzettend veel zin in!

Vanaf dinsdagochtend sta ik weer met beide voeten op Nederlandse bodem en ben ik bereikbaar op mijn oude nummer (06 47773220).

Ik wil iedereen graag bedanken voor alle leuke en lieve berichten op onze website, mails, smsjes en telepatische berichten van het afgelopen half jaar!

Ik hoop iedereen heel snel weer te zien! (en de aanhang van Nico natuurlijk een keer te ontmoeten;)

Heel veel liefs,

Annika

ps: Nico ik mis je!!!! Geniet nog even dubbel en dwars van je laatste maandje! En pas goed op jezelf en je grote teen:) Dikke kus voor jou en Gerard. Ik wacht op je met bitterballen...

Reacties

Reacties

judith

An, jeehh je komt thuis! Kan me voorstellen dat het een dubbelgevoel is! Ben jaloers al alle ervaringen die je hebt meegemaakt hoe cool! Gelukkig is hier de zomer een soort van begonnen, dus kunnen we snel een keer witbier en bitetrballen, nuttigen!!! Zoiezo tot vrijdag! Xxx

Steef

Jeetje Ann! Ik krijg zowaar een kippenvel momentje van je verhaal. Ik kan me zo voorstellen dat het allemaal erg dubbel voelt.

Wij zijn iniedergeval blij dat je weer thuis komt en gezellig bij ons allen in Goud West komt wonen.

Ik ben er niet bij op de boot, maar als jullie klaar zijn met varen gaan we zeker een biertje drinken op de goede thuiskomst!

Hele dikke zoen, Steef

mams

lieve grote dochter,

heerlijk om te lezen hoe veel meer rijk je geworden bent!
En hoe ik je dit ook gun, IK BEN AAN HET AFTELLEN!!

een laatste dikke knuffel op afstand............
kus mams

Wil

Hi An, kan me goed voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt, maar ik ben in ieder geval heel erg blij dat je weer terug komt! Tot donderdag, kus

Anne

Jippie jippie jippie je komt weer thuis!!

Iris

Je bent er bijna weer! Wat een feestje :) En alle ervaringen van deze reis, neem je mee en koester je en vele nieuwe ervairngen zullen nog volgen, daar ben ik van overtuigd! Tot snel!! xxxx

Eef

Naan!! Heel zin in vrijdag, wil ik alles horen en op je schoot! x

JOpie

wooooooooooooooooo je hebt het woord samenwonen gebruikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mees

Hey Apie,
echt gezellig dat je weer terug komt! ik ga duimen voor je reis morgen!! tot vrijdag!! xx

Nicolien

Oh An, wat heerlijk dat jij nu aan de Hollandse kost zit! Ik mis jou ook hier! Gelukkig aan vrouwelijke aandacht niet tekort hier. Ik geloof dat ik meer sjans heb van hoofddoekjes dan Guus haha!
Maar eh... welke aanhang wil jij ontmoeten?
Tot snel in Amsterdam, dikke kusssen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!